Kontaktiraj nas info@hk-green.sk

Nakup

Imate tudi kameno trgovino?

HK-green je izključno spletna trgovina. Nimamo kamnitih trgovin in še nimamo kataloga ali razstavnega prostora.

Ali se moram registrirati, da z vami kupujem?

Za nakupovanje pri nas ni potrebna registracija.

Prednost registracije pa je možnost spremljanja stanja vašega naročila in zgodovino naročil boste imeli kadar koli. Prav tako lahko shranite svoje podatke in vam jih pri polnjenju novega naročila ni treba znova vnašati.

Ogledate si lahko tudi trenutno stanje svojega naročila in spremljate, kje je vaša pošiljka trenutno v prevozu.

Ali lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Naročilo lahko kadar koli spremenite ali prekličete, preden ga pošljete, tako da to zahtevo pošljete na naš e-naslov info@hk-green.sk ali po telefonu na +421 222 200 062.

Ali je možno kombinirati več naročil?

Da, vendar le, če vaše naročilo še ni odpremljeno. Zahtevo za združevanje naročil pošljite na naš e-poštni naslov info @ hk-green, sk ali po telefonu na +421 222 200 062.

Kako lahko ugotavim stanje storitve?

Če ste registrirana stranka, lahko spremljate stanje svojega naročila tako, da se prijavite na našo stran v razdelku zgodovina naročil.

Kako lahko plačam naročilo?

Naročilo lahko plačate z gotovino ob dostavi, torej v gotovini kurirju neposredno ob prejemu blaga ali pa ga plačate takoj po izdelavi naročila s kreditno kartico ali bančnim nakazilom.

Nisem sprejel potrditve o mojem naročilu.

V tem primeru je možno, da ste pri ustvarjanju naročila napačno vnesli svoj e -poštni naslov ali da je potrditev prišla v mapo »Vsiljena pošta« (neželena pošta), ali pa ste iz nekega razloga naročilo poslali napačno in ga naš sistem ni registriral.

V primeru težav nas kontaktirajte po e-pošti na info@hk-green.sk ali po telefonu +421 222 200 062.

Niste našli vprašanja?

Če morate kljub odgovoru na ta najpogosteje zastavljena vprašanja stopiti v stik z nami, lahko to storite preko naše e-pošte info@hk-green.sk ali po telefonu +421 222 200 062.